Honda Marine HonWave T 38 IE3 LG Nafukovací člun + lodní motor BF 20 D3 SHU AKCE Platnost AKCE do konce září 2024 Nafukovací člun Honwave T 38 IE3 LG TECHNICKÉ PARAMETRY Celková délka: 376 cm Podlážka: Vysokotlaká, nafukovací, ostrý V kýl Celková šířka: 170 cm Rozměry balení: 122 x 72 x 43 cm Hmotnost - včetně obalu: 48 kg Počet cestujících: 5 / 1 (Dospělí/Děti) Max.výkon motoru: 20 Hp Užitečná hmotnost: 950 kg Vnitřní šířka: 80 cm Vnitřní délka: 262 cm Průměr plováku: 44 Kategorie použití dle... Celý popis

Koupit za 130 990 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Honda Marine HonWave T 38 IE3 LG Nafukovací člun + lodní motor BF 20 D3 SHU AKCE
Platnost AKCE do konce září 2024
Nafukovací člun Honwave T 38 IE3 LG
TECHNICKÉ PARAMETRY

Celková délka: 376 cm
Podlážka: Vysokotlaká, nafukovací, ostrý V kýl
Celková šířka: 170 cm
Rozměry balení: 122 x 72 x 43 cm
Hmotnost - včetně obalu: 48 kg
Počet cestujících: 5 / 1 (Dospělí/Děti)
Max.výkon motoru: 20 Hp
Užitečná hmotnost: 950 kg
Vnitřní šířka: 80 cm
Vnitřní délka: 262 cm
Průměr plováku: 44
Kategorie použití dle CE: C
Počet komor: 3 + 2x vysokotlaký segment podlahy

HonWave T38-IE3 je největší verzí lehkého, rychlého a velmi stabilního člunu s vysokotlakou nafukovací podlahou s ostrým kýlem. Ideální doplněk pro rodinnou dovolenou u vody a s motorem Honda BF20 překoná i mírně neklidnou hladinu příbřežních mořských vod. Při maximální motorizaci 20 HP je člun mimořádně rychlý. Svojí velikostí již umožňuje se vydat na delší projížďku pro průzkum pobřeží nebo plavbu mezi ostrůvky. Svojí délkou člun zaručuje při plavbě neustále směrovou stabilitu pocit jistoty a bezpečí.
NEJVĚTŠÍ Z RODU...a to přesně platí pro HonWave T38-IE3, jednoho z největších nafukovacích člunů v nabídce Hondy. Dostane se Vám do rukou špičkově propracovaný nafukovací člun s vysokotlakou nafukovací podlahou, dlouhý téměř 3,8m, který hravě zvládne téměř všechny vodní aktivity a jakékoliv povětrnostní podmínky. Nafukovací vysokotlaká podlaha je mimořádně lehká a sama vytváří pod člunem ostrý kýl, zajišťující člunu při plavbě mimořádnou ovladatelnost a stabilitu rychlé plavby i v zatáčkách. Vysokotlaká podlaha je také pružná a díky ostrému "V" kýlu pohlcuje vibrace, poskytuje vysokou dávku jistoty a do jisté míry zklidní plavbu na zvlněných vodních hladinách. T 38 je člun, který má zvenčí potažený kýl speciální vrstvou tzv. "Shark skin", která znatelně snižuje odpor člunu a urychluje přechod člunu do skluzu. Zančně se tím snižuje spotřeba paliva a doba pro uvedení člunu do skluzu při rychlé plavbě. Díky velkému průměru obvodového plováku, které patří mezi největší na trhu, je zajištěna skvělá plovatelnost a stabilita člunu na hladině. Použitý materiál člunu je vrstvené PVC, chemicky spojované lepením za studena a odolné vůči vlivu povětrnostních podmínek a slunečního záření. Jsou pevné a odolné. Navíc je obvodový tubus rozdělen flexipřepážkami tak, aby se tlak v tubusech rovnoměrně rozložil, ale v případě nehody a poškození tubusu zůstávají ostatní komory nafouknuty. Tato konstrukce značně přispívá k bezpečnosti plavby. Nafukovací ventily jsou bezpečnostní konstrukce, která zabraňuje samovolnému vyfouknutí tubusu při plavbě. V místech pro uvazování člunu při kotvení je povrch tubusu zesílen plastovou výztuhou tak, aby úvazové lano nepoškodilo strukturu tubusu. Sklolaminátové čelo pro montáž závěsného lodního motoru je dokonale slícováno s tubusy a je dostatečně pevné pro dokonalý přenos hnací síly od motoru na konstrukci člunu. Pro komfort plavby a pobytu posádky v člunu přispívá důmyslné umístění nouzových pádel z vnitřní strany tubusů, a přehledně umístěné obvodové úchopy apro bezpečnost posádky. Celkový design je navrhován tak aby celek člunu s motorem Honda dokonale ladily. Člun je v základním provedení dodáván s transportním obalem, sedačkou, dvěma nouzovými pádly, nožní pumpou, vázacím lanem a malou sadou na drobné opravy člunu, obsahující manometr, klíč na ventily, lepidlo a záplatu.A co víc, složení a skladování může být provedeno jednou osobou během několika minut - prostě dříve než oschnete!
Lodní motor BF 20

Lodní motory BF 15 / 20 jsou jedinými motory ve své třídě, které u vybraných verzí jsou vybaveny elektrickým vyklápěním umožňujícím vyklopení motoru bez námahy a snadné pojíždění v mělkých vodách. Navíc tuto funkci lze použít do výše středních otáček motoru jako trim ke zvýšení rychlosti plavby. S cílem získat co možná nejplynulejší akcelaraci při co nejvyšší úspoře paliva, Honda představila motory BF 15 / 20 vyšlechtěné tzv. PGM-IG technologií - mikroprocesorem řízeným zapalováním, které zaručuje optimální zážeh v celém rozsahu otáček. Navíc pro větší bezpečnost se můžete spolehnout na Honda elektronický systém, neustále monitorující stav motoru - na moři jste pořád v bezpečí! Ač je nejlehčí ve své třídě, existují oba modely také v provedení "Power Thrust - Zesílený tah", které mají zvýšený tah i při nízkých otáčkách díky speciálně tvarovaným listům lodního šroubu a vysoce účinné převodové skříni. Navíc BF 20  díky své spolehlivosti a nízké váze je jedním z nejpopulárnějších motorů. Tento motor patří na absolutní špičku v této třídě. Digitální zapalování zajistí optimální sílu motoru ve všech režimech chodu a letmé uložení motoru pohlcuje vibrace tak, že nepoznáte jestli je motor vypnutý, nebo běží. Skvělá a snadná manévrovatelnost je zásluhou řadící páky umístěné z čela motoru s možností nastavení tuhosti řízení bez nutnosti použití jakéhokoliv nářadí. Vše je snadné, jednoduché a spolehlivě fungující.

TECHNICKÉ PARAMETRY

Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 650 x 350 x S:1,110 / L: 1,240 / X: 1,380
Startování: Ruční / Elektrické
Jmenovitý výkon kW (HP): 14,7 (20)
Zdvihový objem (cm3): 350
Typ motoru: 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHC
Příprava paliva: Karburátor
Systém zapalování: Elektronické PGM-IG
Suchá hmotnost (kg): SH: 46.5 / SR: 49.5 / LH: 49.5 / LR: 51 / LRT: 58.5 / X:52
Naklápění a vyklápění motoru: Manuální - 5 stupňů
Vrtání a zdvih (mm): 59 x 64
Délka nohy (mm): S: 433 / L: 563 / X: 703
Kapacita dobíjení baterií: 12A (el.start) / 6A (ruční start)
Převodový poměr: 2.08
Systém výfuku: Do vody
Systém chlazení: Vodou (s termostatem)
Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1): 5000 - 6000
Zobrazit více

Podobné produkty